Рецензія на досвід вчителя-методиста Бурлачко Людмили Олексіївни
Бурлачко Л.О. протягом всієї педагогічної діяльності працює над перетворенням інформуючих уроків в уроки творчості й радості, уроки життя.
Педагог успішно реалізує всі чотири, визначені ЮНЕСКО, функції навчання: вчитися, щоб знати; вчитися, щоб діяти; щоб уміти жити разом з іншими; вчитися, щоб бути.
Людмила Олексіївна робить Слово епіцентром уроку, учні досліджують психологічні глибини характеру літературного героя, вчаться помічати деталі, мислити, насолоджуватися текстами талановитих авторів.
Учні Бурлачко Людмили Олексіївни неодноразово посідали перші місця в МАН, переможці через творчість та наукові дослідження розвивали свої обдарування, стали успішними людьми, оволоділи творчими професіями вчителів словесності, журналістів, редакторів, дизайнерів.
У доробку Людмили Олексіївни - книжечки авторських поезій, статті у фахових журналах. Учні Людмили Олексіївни віршують, співають, малюють, розвиваючи здібності не лише на уроках, а й у позаурочний час.
Заходи з розвитку інтелектуальних та академічних здібностей завжди евристичні, цікаві, сповнені ефективного змісту й ефектної форми.
Науковість мислення, педагогічний артистизм, любов до дітей – характерні ознаки особистості вчителя. Ії більш як 30-річний досвід – це реалізація співпраці "Від творчого вчителя до творчого учня".
Досвід Бурлачко Людмили Олексіївни заслуговує на схвалення та поширення серед словесників шкіл області.