Мій профіль | Реєстрація | Вхід | Среда, 06.12.2023, 11:12 |
Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 7 | |
Вітаю Вас Гість |
|
Тиждень 8. Техніка, яка допомагаєОновлені матеріали сьомого тематичного тижня “Техніка, яка допомагає” вже доступні для завантаження з сайту svitdovkola.org. Зорієнтуватися в додаткових матеріалах допоможуть сторінки електронного підручника “Я досліджую світ” (авт. О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко). Восьмий тиждень — парад сучасних технологій. Розповідаємо малятам про місце техніки у нашому житті, її можливості, переваги і недоліки, вчимо дотримуватися правил безпеки під час роботи з побутовою технікою. Подорожуємо з малятами у минуле, сучасне та майбутнє робототехніки, показуємо дітям, як використовуються роботи зараз, розмірковуємо, де ми можемо побачити роботів у майбутньому. На сайті svitdovkola.org для роботи впродовж восьмого тижня можна завантажити: приклади сторінок робочого зошита із завданнями до 8-го тижня; розробку уроків інтегрованого тижня; інтерактивну презентацію та бесіду за тематичною сюжетною картиною; роздаткові матеріали для роздруковування; картина Яни Фефелової та запитання до інтегрованої бесіди за нею; фотографії та відео дивовижних роботів, запитання та завдання для роботи з дітьми; додаткові онлайн-завдання; поради вчителю та методичні рекомендації, як зробити освітній процес максимально ефективним і захопливим.
Відповідно до Модельної навчальної програми, учитель впродовж 8 тиждень НУШ має допомогти учням розібратися, як техніка та технічне обладнання допомагає в побуті, а також навчити використовувати найпростіші прилади, організовувати робоче місце, дотримуватися правил безпечної поведінки у побуті, в громадських місцях, на природі. Ми, педагоги, повинні пояснити дітям, що таке техніка, як вона полегшує життя людини, яких правил треба дотримуватися, користуючись технікою або електроприладами. Розповідаючи про правила використання приладів, необхідно звертати увагу не тільки на особисту безпеку, але й на необхідність раціонального використання природних ресурсів, збереження довкілля, дотримання принципів охорони навколишнього середовища. Як це зробити?Цікаво навчатися, граючи. Давайте запропонуємо учням пограти в цікаві ігри та розширити свої знання про побутову техніку. Гра «Відгадай і розкажи» Ця гра навчить дітей працювати в групі, аналізувати інформацію, колективно ухвалювати рішення, аргументувати власну думку. Що нам потрібно? 10-15 хвилин, кросворд, зображення побутової техніки, цікавість і добрий настрій. Запропонуйте школярам назвати відповіді на загадки, знайти зображення згаданих приладів, а потім з допомогою вчителя або самостійно записати відповіді у клітинки кросворду. При цьому можна звернути увагу й на те, що у всіх відгадуваних словах є буква л, а також запропонувати дітям потренуватися у її написанні. Роботу можна виконати, об’єднавши дітей у 5 груп. Кожна група отримує власне завдання із загадкою, відгадує її та розповідає, для чого потрібен прилад, як він працює, які існують правила його безпечного використання.
Після цього доречно буде розказати, чим відрізняються звичайні електричні та енергоощадні лампочки, які з них треба обирати, пам’ятаючи про необхідність збереження довкілля, як утилізувати відпрацьовані, якої шкоди можуть завдати викинуті на смітник батарейки, лампочки та акумулятори. Доповнити розповідь цікавою інформацією допоможе мультфільм.
Розповідаючи дітям про техніку, обов’язково треба розказати про можливості, які відкриває для людини науково-технічний прогрес: роботи і технічні прилади, що виконують багато функцій у побуті й на промисловості, позбавляють людей важкої фізичної праці, звільняють час для відпочинку і спілкування. Важливо при цьому уникнути ситуації, коли, бажаючи уберегти дитину від ймовірної небезпеки, дорослі просто забороняють їй самостійно користуватися приладами. Натомість краще пояснити правила безпечної поведінки, розповісти, що треба робити у разі аварійної чи надзвичайної ситуації. Розказати, що за умови дотримання усіх правил позаштатна ситуація не повинна трапитися. За допомогою мультфільмів можна також показати, як влаштовані деякі прилади, наприклад, міксер і пилосос.
Розкажіть дітям, що електроприлади – це електричне або електромеханічне обладнання, що виконує корисну роботу в домашньому господарстві: допомагає готувати їжу, прибирати, прати тощо. Обговоріть зі школярами правила безпеки при користуванні електроприладами, запропонуйте їм поміркувати над такими запитаннями:
Давайте пофантазуємо. Уявіть, які роботи або механізми були б корисними в школі, в домашньому господарстві, в магазині, на виробництві, як могли б змінитися знайомі нам сьогодні прилади. Запропонуйте дітям намалювати їх або змайструвати з різноманітних матеріалів. А потім представити однокласникам, щоб вони відгадали, що це.
У журналі «На Урок» є багато цікавих публікацій, які допоможуть учителеві зробити навчання ще цікавішим: «Як провести стем-урок», «Фінський експеримент: школярів тепер навчають роботи», «STEM: як власноруч сконструювати зі школярами технологічні іграшки», «6 ідей STEM-лабораторій для кабінету НУШ». А у Бібліотеці «На Урок» містяться розробки колег, які теж можуть надихнути на роботу Тема: НУШ Цифровий кейс 8 тиждень «Техніка, яка допомагає» Автор:Савченко Тетяна Володимирівна Про матеріал: в основу цифрового кейсу покладено Модельну навчальну програму для першого класу, розроблену учасниками проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна. Автором взято з мережі інтернет та упорядковано такі матеріали: 1.Електрика (презентація) Тема: Інтегрований урок «Роль роботів у житті людини» Автор: Бакаєва Ірина Валеріївна Про матеріал: пропонований матеріал допоможе поговорити з учнями про роботів і техніку, познайомить учнів із різними видами роботів: андроїдами, роботами-помічниками, роботами-тваринами та іншими. |
|
Copyright internat7zp © 2023 |
Хостинг від uCoz |