1 грудня 2016 року учнів 4-Б класу з арт-терапевтичними техніками познайомила Гвоздік Наталя Борисівна – завідувачка відділу мистецтва обласної бібліотеки для дітей «Юний читач».
Арт-терапія допомагає реалізувати стратегічне завдання реформування освіти України: «Освіта є формування освіченої творчої особистості, становлення її фізичного, морального і психологічного здоров’я».
АТ-шлях, що допомагає пізнати та зрозуміти внутрішній світ дитини, поєднує в собі творчість, мистецтво та елементи психотерапії. Адже творчість, як визначав досвідчений український психолог В. Романець, це засіб самопізнання і засіб саморозвитку, це дзеркало, в якому відображаються найтонші намагання і очікування дитини, найпотаємніші думки її неповторного «Я».
Перша АТ-техніка, з якою ознайомились діти, називалась «Намалюй себе - розкажи про друга».
Мета: через образотворчу діяльність зблизити членів колективу. Діти розслабились за допомогою гри «Свічка-Квітка». Музикотерапія, що прискорює і полегшує інтелектуальну діяльність, підтримує творче натхнення, виховує у дітей почуття ритму, дарує радість, стабілізує емоційний стан дитини, принесла масу задоволення.
Сподобалась дітям розминка - руханка: «Маленькі черепашки». Вправа забезпечує відчуття захищеності дітей.
Розважальна гра «Хей, покажи тваринку». Ця техніка мобілізує творчий потенціал дитини.
На заході були присутні працівники ТРК «Запоріжжя». Журналістка Ольга Дроздовська взяла інтерв’ю в учнів школи, поцікавившись їхнім враженням від майстер-класу, та бібліотекаря Арделян Олени Андріївни щодо книжкової терапії.
Весь час діти були задоволені та зацікавлені.






 |