Головна » 2021 » Ноябрь » 5 » Фото-конкурс “Хто фарбує листя в жовтий колір?”» від 4-А класу
20:43
Фото-конкурс “Хто фарбує листя в жовтий колір?”» від 4-А класу
У рамках проведення місяця початкової школи в 4-А класі креативно та цікаво пройшов перший тиждень, який був приурочений інтегрованому курсу «Я досліджую світ» та мав назву : “Хто фарбує листя в жовтий колір?”»
Протягом тижня діти разом із батьками спостерігали за осінніми змінами в навколишньому середовищі, зокрема, за змінами в житті рослин рідного краю. Розвивали увагу, спостережливість, виховували любов та дбайливе ставлення до природи, формували естетичні смаки шляхом милування красою природи. Школярі робили фотознімки та записували свої спостереження на відео, на основі яких діти зробили висновки про те, які дерева в нашому краї змінюють колір, у чому причина осіннього падолисту. Виготовляли поробки з осіннього матеріалу.
Всі діти користувались різними джерелами інформації , але дійшли єдиного висновку, що у кожному зеленому листочку є речовина, яка називається хлорофіл. Він утворюється під впливом сонячного світла. Восени сонячного світла та тепла стає менше, через що утворення хлорофілу стає повільнішим, а потім і зовсім припиняється. Саме тому листки втрачають свій зелений колір. Вони стають жовтими, червоними, оранжевими. Ці кольори надають листкам інші речовини: каротин, ксантофіл, антоціан.
Листопад у нашому кліматі – необхідний для дерев природний процес. Із холодного зимового ґрунту дерева не можуть висмоктувати воду, а листя, що залишилося на зиму, продовжувало б випаровувати вологу і дерева б засихали. Крім того, на кроні з листя затримувалося би багато снігу, під вагою якого, дерева ламалися. Скидаючи листя восени, дерева готуються до безпечної зимівлі. Ще задовго до листопаду зв’язок листочка з деревом стає вкрай слабким, і тому восени навіть легкий вітерець зриває листок. Опале листя, перегниваючи, удобрює ґрунт.
Головним же результатом цього тижня є позитивний настрій, емоції, які розбудили цікавість до пізнання навколишнього світу; розвиток уміння робити аналіз і власні висновки з побаченого.
Будемо і надалі розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, допитливість та бажання ще більше дізнатися про оточуючий світ.