Мій профіль | Реєстрація | Вхід Среда, 04.10.2023, 06:50

Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 7


Меню сайту
Пошук
Статистика сайту
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Головна » 2023 » Апрель » 28 » Місяць гуманітарних наук: підсумки четвертого тижня
19:55
Місяць гуманітарних наук: підсумки четвертого тижня

У процесі підготовки фахівця будь-якої галузі

важливо послідовно впроваджувати гуманістичну ідею,

щодо якої метою навчання та виховання є передусім

людська особистість з притаманною їй відповідальністю,

 високою моральністю і високим рівнем професіоналізму.

 У концепції національної освіти України підкреслюється, що гуманізація освіти передбачає антропоцентристський підхід, підвищення питомої ваги предметів гуманітарного циклу, звернення до світової культури, історії, духовних цінностей, якими мають пронизуватися всі навчальні дисципліни. В основу освіти ставляться ідеї добра, людяності, миру, милосердя.

Гуманістично орієнтоване суспільство прагне втілити в практику освіти пріоритети загальнолюдських цінностей на основі поглиблення зв’язків між культурою та освітою, зростання ролі культурологічної складової. Ставиться акцент не лише на засвоєнні заданої кількості інформації, а й на розвиткові культури мислення, спілкування, вияві почуттів, формуванні культурно-етичної поведінки особистості. Тобто, виховання гуманності включає розвиток комплексу особистісних якостей, що зумовлюють ставлення людей одне до одного, до суспільства, природи, самих себе.

Саме тому фінальний тиждень Місяця гуманітарних наук був не менше за попередні насичений цікавими заходами:

на уроці української літератури вчитель Галинова Любов Анатоліївна запропонувала дітям 7-х класів зіграти в настільну гру “Кабінет фантасмагорії професора Прозова”. Учні та учениці мали допомогти професору Прозову дослідити повість “Неймовірні пригоди Івана Сили”, знайти фантасмагоричне в сюжеті твору. Учасники гри успішно впоралися з поставленим завданням. Учні та учениці 6-Б класу разом з Галиновою Л.А. пройшли квест “Ярмарок числівників”. На шляху дітей зустрілося чимало цікавих людей та тварин, які перевірили не лише знання з української мови, але й уміння аналізувати, критично мислити, вирішувати складні логічні загадки. Учасники квесту успішно впоралися із завданням і довели, що вони справжні знавці числівників;

учитель Іващенко Інна Володимирівна провела для учнів 9-х класів інтелектуальну гру “Знай та поважай свої права”, спрямовану на підвищення правової грамотності підлітків, профілактику правопорушень. Гра сприяла підвищенню інтересу школярів до вивчення основ правознавства, усуненню прогалин у знаннях, поглиблюючи їх знання; сприяла формуванню правової свідомості учнів. Під час проведення гри учні виявили кмітливість, креативність, уміння логічно мислити. Був використаний матеріал з різних галузей права. При виконанні завдань конкурсів “Правове доміно”, “юридична анаграма”, “слідство ведуть знавці”. Учні застосовували набуті знання на практиці. Вони намагалися мислити не тільки правильно, але й швидко. Методом “мозкового штурму” за короткий час знаходили правильні відповіді, відкинувши при цьому все другорядне. Можна стверджувати, що учні навчаються діяти в екстремальних ситуаціях, з якими часто стикаються в наші важкі дні. Проведений захід орієнтував учнів на життя в правовій державі, сформував уміння відстоювати свої погляди в рамках законних дій;

учитель зарубіжної літератури Пазинич Тетяна Володимирівна провела за темою "Р. Бредбері "Все літо в один день" гру "Розумники та розумниці" для 6-х класів. Під час заходу учні показали глибоке знання тексту, продемонстрували вміння протистояти булінгу. Зробили висновок, що люди повинні  толерантно ставитися до інших;

на уроці англійської мови "Traditional clothes around the world" вчителя Александрової Юлії Володимирівни учні 2-х класів повторили лексику з теми "Одяг", ознайомилися з традиційним вбранням в різних країнах світу, добирали одяг відповідно до пори року;

учитель англійської мови Кобріна Катерина Володимирівна провела круглий стіл "Clothes. Fashion Week" для учнів 2-х класів. Діти мали змогу закріпити вивчений лексичний та граматичний матеріал з теми "Одяг", виконуючи різноманітні інтерактивні вправи, дізналися про сучасні тенденції у світі моди;

учитель англійської мови Барсук Надія Анатоліївна провела для учнів 8-х класів заняття-дослідження “Ідіоми англійської мови”, метою якого є визначення адекватних відповідників в українському перекладі англійських ідіом з переносним значенням і  порівняльний аналіз цих лексем в оригіналі та перекладі. Скільки разів в англійській мові ви зіштовхнулися з виразами, які при перекладі українською мовою просто не мали сенсу? Наприклад, напевно, почувши фразу “horse around”, насамперед ви подумали про коня. Насправді ж мова йшла про байдикування. І таких прикладів можна навести дуже багато. Подібні вирази називаються ідіомами, і англійці досить часто їх використовують. Завдання, яке було поставлене в даній дослідницькій роботі, складається з  кількох поступових кроків: відбір англійських та українських ідіом з переносним значенням, визначення та порівняння особливостей переносного значення англійських та українських ідіом та визначення способів перекладу англійських та стійких неподільних зворотів мови в переносному значенні українською мовою;

дітям 8-х класів учитель української мови та літератури Шеховцова Олена Анатоліївна запропонувала взяти участь у літературному спринті “У світі тропів”, на початку якого учні та учениці повторили значення літературознавчого терміна “троп”, згадали вже відомі їм тропи (епітет, метафора, персоніфікація, порівняння, гіпербола, риторичні фігури, інверсія) та вивчили нові (асонанс, алітерація). Завданням спринту було у фрагментах сучасних українських пісень визначити якомога більше тропів і записати їх. Діти переглядали фрагменти пісень Андрія Хливнюка і Pink Floyd “Ой у лузі червона калина похилилася”, KALUSH feat Skofkи “Додому”, “Буде тобі, враже, так, як відьма скаже” (з англійськими субтитрами), гурту БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ “Героям”, гурту АНТИТІЛА “Фортеця Бахмут”, Тіни Кароль та Голос Діти “Україна - це ти”. Найактивнішими були Чернова Аліна та Касьянова Василиса (8-Б). У фіналі дійшли висновку, що тропи є основою художньої літератури, а пісень і поготів;

учитель Свердлов Іван Олександрович провів вікторину "Сторінками історії України" між учнями 7-х класів. Питання стосувались зародження та існування першої держави на території сучасної України - Київської держави. Учні обох класів дуже вдало відповідали на питання: 7-Б клас дав більше відповідей на основні питання, проте 7-А не відставав - відповідали на додаткові питання та заробляли бали. На жаль, на половині змагання пролунали вибухи та почалась тривога. За наявними результатами, перемога на боці команди 7-Б!

Переглядів: 38 | Додав: Cerera | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Апрель 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Пункт Незламності
У нас одна мрія
Ми вакциновані!
Ти у мене єдина
EUкраїна

Copyright internat7zp © 2023
Хостинг від uCoz