Мій профіль | Реєстрація | Вхід Вторник, 03.10.2023, 18:15

Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат № 7


Меню сайту
Пошук
Статистика сайту
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Головна » 2023 » Апрель » 14 » Місяць гуманітарних наук: підсумки другого тижня
15:10
Місяць гуманітарних наук: підсумки другого тижня

Гуманітарні науки необхідні, щоб дати відповіді на питання про те, як людина повинна ставитися до себе

й навколишнього світу, яким має бути це ставлення, щоб уникнути загибелі, виродження людства.

На сучасному ринку освіти перевага віддається природничим наукам. Країни, які відіграють провідну роль у світовій економіці, прагнуть розвивати хімію, фізику, біологію. Основна увага спрямована на наукові напрямки, які можуть забезпечити істотний технологічний прорив. Однак не можна забувати про те, що саме гуманітарні знання перетворили первісну людину в розвинену особистість. Величезну роль у становленні людства зіграли історія, філософія, етика, естетика, мовознавство, література.

Отже, і другий тиждень Місяця гуманітарних наук був насичений яскравими заходами з різних предметів:

  • урок у 7-х класах учитель мистецтва Надточій Анжеліка Олександрівна присвятила Міжнародному дню танцю. Діти пригадали всі жанри хореографічного мистецтва; з’ясували, скільки сил та енергії витрачають танцюристи за лаштунками сцени; переглянули гумористичні танцювальні номери та переконалися в тому, що колишніх танцюристів не буває (навіть у 80 років)! У 5-х класах відбувся урок-подорож з теми “Діалог музики та живопису”. На уроці діти ознайомилися з неймовірними картинами британської художниці Жозефіни Уолл та українського художника Олега Шупляка. З’ясували, що картини й справді можуть “звучати”! Спробували себе в ролі художників - і не простих, а тих, які можуть намалювати портрет за допомогою музичних знаків! Було цікаво;

  • учитель зарубіжної літератури Пазинич Тетяна Володимирівна провела “Конкурс на звання найкращого героя: Том Сойєр і Поліанна" серед дітей 5-х класів. Під час заходу діти виявили знання текстів художніх творів, своє вміння характеризувати героїв. Проявили себе як талановиті художники: намалювали портрети Тома Сойєра і Поліанни. Зробили висновки, що з першого погляду не можна пізнати людину. Потрібен час, власні спостереження й правдива інформація;

  • на уроці англійської мови в 4-х класах учитель Александрова Юлія Володимирівна організувала для дітей віртуальну подорож "My dream holidays": учні фантазували, куди б вони хотіли поїхати та як провести канікули своєї мрії, вирушили в навколосвітні мандри, пригадуючи відомі пам'ятки культури;

  • учитель англійської мови Кобріна Катерина Володимирівна провела квест "Easter egg hunt" для учнів 3-х класів. Під час проходження квесту учні дізналися про традиції святкування Великодня в Україні та в Європі. Діти із зацікавленням виконували інтерактивні завдання, розгадували кросворди, ребуси та співали пісні;

  • на уроці історії України вчитель Іващенко Інна Володимирівна для дітей 8-х класів провела інтелектуальну гру “Сторінками державотворення України”, під час якої учні ознайомилися з основними етапами державності України, виявили зацікавленість темою, продемонстрували свої знання і вміння діяти в нестандартних ситуаціях. В ігровій формі учні узагальнили знання з історії, з’ясували здобутки процесу державотворення України у ХVІІІ ст. та прорахунки, брали участь у обговоренні важливих питань теми. Урок сприяв збагаченню знань учнів про державотворчі процеси, стимулював їх до самостійної роботи;

  • учитель англійської мови Барсук Надія Анатоліївна провела для учнів 5-Б класу Quiz-Party під назвою “Easter Bunny”. Захід присвячений святкуванню Великодня в Україні та Великій Британії. Учні мали змогу не тільки отримати корисну інформацію, але й зацікавитись вивченням англійської мови, виконати різноманітні інтерактивні вправи та розвинути мовленнєві вміння і навички;

  • між дітьми 8-А та 8-Б класів на уроці української мови вчителя Шеховцової Олени Анатоліївни відбувся інтелектуальний батл на знання правильного вживання слів. Гра була напружена, а завдання - непрості. Але учні та учениці наполегливо йшли до перемоги, адже кількість балів кожного з учасників становила загальний результат класу! У фіналі з’ясувалося, що за кількістю балів переможцем став 8-А клас, а за якістю відповідей - 8-Б;

  • учитель географії Свердлов Іван Олександрович запропонував дітям 6-х класів пройти квіз-змагання “H2O та ще декілька домішок…”. Змагання розпочались із запеклої боротьби двох команд. На кожну правильну відповідь 6-Б класу 6-А клас давав свою. Лише одного разу 6-Б класу вдалося обігнати 6-А. Проте всередині змагання пролунала тривога, тому домовились виявити найсильнішу команду наступного тижня. Поки що команда 6Б має на одну правильну відповідь більше. Отже, боротьба ще попереду! Для дітей 7-х класів учитель підготував географічну вікторину “Планета - наш дім!”. У змаганнях взяли участь команди 7-А та 7-Б класу. Головними рушійними силами команд були: у 7-А – Сергій Тютюнник та Давид Лі, 7-Б клас - Діденко Єгор. Єгор обрав цікаву стратегію – відповісти спочатку на легкі питання, хоча за них і давали мало балів, а хлопці із 7-А вирішили відповідати на важкі питання, які давали 5-6 балів. Чия ж тактика виявилась кращою? Команда 7-Б набрала більшу кількість балів і перемогла. Вітаю переможців!

Переглядів: 62 | Додав: Cerera | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Апрель 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Пункт Незламності
У нас одна мрія
Ми вакциновані!
Ти у мене єдина
EUкраїна

Copyright internat7zp © 2023
Хостинг від uCoz