Завершуючи вересневий цикл уроків на свіжому повітрі, 23 вересня 2020 року вчителем предмету «Основи здоров’я» Сєргєєвою Оленою Анатоліївною було проведено нетрадиційні уроки з елементами дискусії-діалогу з теми «Природа і здоров’я» у 6-х класах.
Під час уроку учні вчилися знаходити фактори ризику для здоров’я людини, аналізувати позитивні та негативні впливи природного середовища на її здоров’я та самопочуття.
Вчителька об’єднала учнів у чотири малі групи за порами року (літо, осінь, зима, весна) та поставила завдання: знайти характерні для цих сезонів несприятливі погодні умови і, які небезпеки для життя і здоров’я людей вони становлять.
Виконуючи завдання хлопці та дівчата пригадували і поповнювали свої знання про небезпеки природного середовища. Під час обговорення в групах, знаходили рішення, як допомогти собі пристосуватися до зміни природних умов та підібрати одяг відповідно до погоди, аби зменшити вплив несприятливої погоди на здоров’я.
Цікавим елементом нестандартного уроку була зустріч з фахівцями «Клініки, дружньої до молоді», які продовжили обговорення теми уроку та додатково надали інформацію щодо COVID-19.
Завідувачка Клініки – лікар-педіатр Гребенюк Лариса Василівна ознайомила учнів зі шляхами передачі інфекції, сконцентрувала їх увагу на тому, як діяти в контексті нового коронавірусу. Лікар-дерматовенеролог Корсакова Олена Володимирівна обговорила та закріпила практично з учнями важливість соціальної дистанції, миття рук, тощо.
Отже, бачимо, що нестандартні уроки – це форма навчання, яка сприяє формуванню у учнів пізнавальних інтересів та життєвих компетенцій.
https://2020sergeeva.blogspot.com/2020/09/blog-post_24.html?spref=fb&fbclid=IwAR25Z0i_2lIP7u4SCYLzOrLjt90bzwx2165ndz7Nx-BK3Fxnxw6Z8oRRk9g












|