Відповідно до плану місячника початкової школи на ІІ тижні захопливо і емоційно пройшов тематичний тиждень «Театр».
Учні не лише дізналися багато нового про театр, його види, театральні професії, а й самі виступили в ролі акторів, створили власний пальчиковий театр та із задоволенням пограли в різноманітні ігри на розвиток уяви, уваги, дикції та артистизму, співали, розповідали вірші, намагалися озвучувати мультфільм та зрозуміли, що бути актором – цікаво, але не просто.
Вікторини проходили у формі змагань. Команди змагалися за першість, виконуючи різноманітні завдання. Учні створили свій онлайн- театр, в якому розвивали акторську майстерність. Найбільшу креативність та знання української мови виявили у творчому завданні - презентували свого улюбленого героя.
До Дня української мови та писемності учні взяли участь у фотоквесті, у мовно – літературних квестах, мовно-літературних іграх, де не лише дізналися багато нового і цікавого про рідну мову, а й виразно продекламували поезії, а й чудово впоралися із фото загадками та поділилися відгадками на дошці Padlet.
Захід мовно-літературної гри дав можливість учням перевірити свої знання казок, закріпити вміння будувати звукові схеми слів, працювати зі скоромовками. Під час таких форм роботи діти розвивали у собі такі риси характеру як активність, впевненість у собі, бажання вчитися, акторську майстерність, вміння швидко реагувати, бажання спробувати себе в різних ролях, розвивали мовлення через «Сторітелінг», через озвучування мультфільмів, з’ясували, яка мовна специфіка у роботі акторів; спробували себе в жанрі імпровізації.
Важливою складовою нашого тижня було читання учнями віршів на актуальні для сьогодення теми.
Учні 3 і 4 класів брали участь у конкурсі української мови ім. Петра Яцика та отримали дипломи.
Логопедична корекційно-розвиваюча робота включала чистомовки – простий і дуже веселий спосіб потренувати правильну вимову, а все після цього діти читали вірші за допомогою мнемотехніки, яка допомагає дітям запам’ятовувати сприяє розвитку асоціативного й образного мислення, уваги.
Звичайно, мова – це не тільки побут, спілкування з друзями, з рідними, дозвілля, мова – це наше майбутнє. Ми спробували з’ясувати, як людина використовує мову для самовдосконалення і саморозвитку, як мова стає основою творчості, а іноді і основою майбутньої професії. Кожен день тижня був цікавим, змістовним, творчим та захоплюючим.