Традиційно в нашій школі з 07 по 14 квітня відбувся тиждень молодих спеціалістів. В рамках цього заходу молоді вчителі та вихователі проводили відкриті уроки та виховні заняття. Мета заходу: підвищення педагогічної майстерності, розвиток професійних здібностей молодих педагогів та обмін досвідом і набутими знаннями.
7 квітня вихователем Поповою М.Г. в молодшій групі дитячого садочку було проведено заняття з математики на тему «Утворення груп з окремих груп предметів. Лічба в межах трьох». Під час заняття діти разом з їжачком подорожували до чарівного лісу, де виконували цікаві вправи: прикрашали клумби за кольором, шукали квіти для сонечок та створювали “чарівних” пташок. Закріпили поняття “один”, “багато”, “порівну”, повторили назви кольорів та назви геометричних фігур, вправлялися у лічбі в межах трьох.


11 квітня Лещенко А.Ю. в 1-А класі провела годину спілкування «Цікавий світ тварин». Протягом заняття вихователь прищеплювала любов до тварин, виховувала вміння працювати в колективі та бути дружніми. В заході було використано багато ігрових моментів та цікавих форм роботи, наприклад, гра - пазл «Знайди звірів», а також пізнавальна презентація про життя тварин.

12 квітня вчитель англійської мови Малікова А. Г. провела відкритий урок в 2-А класі за темою «Погода». Урок було розроблено в сучасній програмі для інтерактивних дошок Smart Hotebook. На уроці були використані різні форми та прийоми роботи, інтерактивні завдання. Діти активно працювали, з задоволенням виконували завдання біля дошки.
13 квітня у 8-А класі вчитель Легостаєв О.О. провів урок з фізики за темою «Робота і потужність струму». Мета уроку: дати поняття про роботу й потужність струму, формувати уміння розв’язувати задачі, застосовувати формули, розвивати творчі здібності, логічне мислення. На уроці було використано цікаву презентацію, завдання на картках, а також правильно організована диференціація протягом всього уроку.
13 квітня у 1-Б класі відбулася година спілкування, яку проводила молодий спеціаліст Тимченко А.А.Тема заняття: «Стежиною добра». Вихователь протягом заходу стимулювала дітей до добрих вчинків та виховувала чуйність, доброзичливість, співчуття. Учні виконували роботу в групах, відгадували назви казкових героїв, інсценізували казку «Ромашка і метелик», а в кінці заняття діти декламували вірші про добро. Також вихователем була використана презентація та відеосюжети за темою.
|