22 лютого в 8-б класі був проведений відкритий урок музичного мистецтва на тему: Рапсодія в стилі життя.
Мета: уроку поглибити знання учнів про творчість Дж. Гершвіна на прикладі «Рапсодії в стилі блюз», познайомити з новими поняттями: симфоджаз, регтайм, закріпити визначення термінів джаз, рапсодія, блюз; розвивати музичну пам'ять, музичний слух, музичну уяву, творчі компетенції; виховувати емоційні, естетичні, моральні, загальнокультурні якості особистості засобами музики.
Учні перенеслися у часі на початок ХХ століття в США та з задоволенням розповідали та слухали про джаз – музичний стиль, який виник на основі фольклору афроамериканців.
Під час проведення уроку клас був поділений на три групи, всі завдання виконувалися командами.

На уроці були використані доповіді-презентації підготовлені групами учнів на теми: «Джаз», «Симфонія», «Джорж Гершвін», а також презентація «Рапсодія в стилі життя», підготовлена вчителем. З непідробним інтересом учні али участь в розгадуванні музичного кросворду.
Вся ця інформація допомогла сформувати розуміння виникнення нового стилю - симфоджаз, засновником якого був Джорж Гершвін, викликати непідробний інтерес до цього жанру. На прикладі біографії композитора діти зрозуміли, що найголовніше в досягненні поставленої в житті цілі є велике бажання та наполегливий труд.
На уроці весь час лунала музика, це сприяло вихованню інтересу до джазової та симфонічної музики, музичного смаку учнів взагалі. Дуже вразили дітей відео: виступ Дениса Мацуєва з оркестром «Віртуози Москви» та фільм американських авторів 1945р. « Рапсодія в стилі блюз» (фрагменти).
Урок завершили виконанням пісні Н.Май «Квітуча Україна».
Всі присутні на уроці, діти та дорослі, отримали велике задоволення від спілкування з музикою.
 |